Friday 23 November 2012

THINK AND GROW RICH by Napoleon Hill

Zilele astea citesc cu mare interes o carte foarte puternic motivationala. Probabil ca cei initiati au auzit de Napoleon Hill. Este genul de carte care te ajuta sa lucrezi cu tine insuti ca sa inveti cum sa obtii ce-ti doresti. Napoleon Hill se lauda te ajuta sa te imbogatesti, dar cel mai mult depinde de tine, bineinteles! El nu are cum sa-ti indese banii in buzunare.

Deja am invatat o groaza de lucruri noi si aparent atat de simple si nici nu am terminat-o!

Daca vrei sa vezi despre ce este vorba, ti-o pot darui gratuit in format electronic. Pentru asta nu trebuie decat sa te incrii pe pagina mea si sa-mi lasi o adresa de email unde sa ti-o trimit! :) Simplu ca buna ziua!

Atentie! Este in imba engleza!
Poti beneficia de darul meu pana la sfarsitul lunii decembrie!

No comments:

Post a Comment