Tuesday 7 August 2012

Plăceri interzise de Lora Leigh

Am etichetat-o Mai mult decât romance căci poți să o privești ca pe un film american de acțiune, un pic de atmosferă S.F., suspans, dar mai ales mult sex (în trei). Pentru cel din urmă am și citit-o în primul rând. Este clar o carte în genul Sandrei Brown, dar cu o acțiune ceva mai serioasă și o intrigă mult mai bine construite (o fantezie la care visează mai mult femeile, foarte frumos povestită: vechiul vis al femeilor de a împărți doi bărbați...).

De unde știu despre cărțile Sandrei Brown? În liceu am făcut la școală un exercitiu sub îndrumarea profesoarei de limba română și am încercat cu toții să scriem câteva pagini de romance, să-i zic așa. Ne-a reușit tuturor!
Detalii din carte n-am să dau, vă las pe voi să aprofundați. Pentru un singur scop o recomand: poate crește libidoul și astfel reîmprospăta atmosfera în patul conjugal (și nu numai!).

Merci Ele!

P.S.: A, după această carte am zis să mă apuc de Biblie (triggerul a fost o tanti care m-a abordat în parc, din martorii lui Iehova, și oricum am zis de mult că odată și-odată o citesc!), căci tot stau acasă până în februarie!

No comments:

Post a Comment